NOVINKY

arr3Nový design webu!Jdeme s dobou a zmodernizovali jsme design našeho webu. Zjednodušili jsme spustu věcí, aby jste se v...

KONTAKTY

Ing. Iva Buchtová
Kvapilova 2653/31
390 03 Tábor
tel: 721 609 595
napište nám

JAK NAKUPOVAT » Doprava
Doprava

Montessori pomůcky a jejich doručení

Pro doručení zboží využíváme osvědčených služeb společnosti GLS. Předpokladem pro efektivní využívání dopravních služeb je kontakt na vás – email a číslo telefonu uvedené u vaší objednávky/registrace (proto jej udržujte prosím aktuální).


Jak to funguje:

  • Předání přepravci: nejpozději do 3 dnů od přijetí úhrady objednávky nebo v případě platby na dobírku do 2 pracovních dnů od objednání.
  • Rychlé doručení: doručení (v rámci ČR) do 2. pracovního dne od podání
  • Avizo o vašem zboží přes email/sms:
    • 1. avizo v okamžiku vyzvednutí balíku od nás
    • 2. avizo v den doručení s předběžným časem doručení. Obsahuje i telefonní kontakt na kurýra a odkaz na on-line sledování balíku
    • 3. avizo v případě, že se balík nepodařilo doručit (viz dále počet pokusů o doručení)
  • Změny doručení: na www.mujbalik.com si můžete změnit den doručení, adresu, určit vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu nebo dát souhlas s uložením balíku (např. za vrata domu bez osobního kontaktu s kurýrem).
  • Přehled o pohybu zásilky: s číslem vaší zásilky a heslem, které jste obojí obdrželi v sms, máte na www.mujbalik.com stále přehled.

Pokusy o doručení

Příjemcem je firma

  • Doručení mezi 8:00 a 17:00 hod.
  • 1 pokus o doručení (další doručování závisí na požadavku příjemce)
  • Po neúspěšném pokusu je zásilka po dobu 5 pracovních dnů uložena na depu. Pokud se příjemce během úložní doby neozve s dalšími pokyny k doručení (emailem, přes www.mujbalik.com nebo telefonicky), je balík vrácen zpět odesílateli.

Příjemcem je soukromá osoba

  • Doručení mezi 8:00 a 20:00 hodin
  • 3 pokusy o doručení
  • Po prvním neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na depu a pokud příjemce nezadá jiné pokyny, za tři dny nastává automaticky další pokus o doručení.
  • Po druhém neúspěšném pokusu o doručení, je balík na jeden den uložen na depu a pokud příjemce nezadá jiné pokyny, proběhne další den poslední pokus o doručení.
  • Pokud ani třetí pokus o doručení nebude úspěšný, balík se vrací zpět odesílateli.

U všech neúspěšných pokusů o doručení dorazí příjemci avizační e-mail/SMS i informace o neúspěšném doručení. Znamená to tedy, že e-mail/SMS komunikace doprovází balík po celou dobu doručovacího procesu a tím se výrazně zvyšuje šance na bezproblémové doručení.