Montessori pomůcky a jejich doručení
Pro doručení zboží využíváme osvědčených služeb společnosti GLS. Předpokladem pro efektivní využívání dopravních služeb je kontakt na vás – email a číslo telefonu uvedené u vaší objednávky/registrace (proto jej udržujte prosím aktuální).
Jak to funguje:
- Předání přepravci: nejpozději do 3 dnů od přijetí úhrady objednávky nebo v případě platby na dobírku do 2 pracovních dnů od objednání.
- Rychlé doručení: doručení (v rámci ČR) do 2. pracovního dne od podání
- Avizo o vašem zboží přes email/sms:
- 1. avizo v okamžiku vyzvednutí balíku od nás
- 2. avizo v den doručení s předběžným časem doručení. Obsahuje i telefonní kontakt na kurýra a odkaz na on-line sledování balíku
- 3. avizo v případě, že se balík nepodařilo doručit (viz dále počet pokusů o doručení)
- Změny doručení: na www.mujbalik.com si můžete změnit den doručení, adresu, určit vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu nebo dát souhlas s uložením balíku (např. za vrata domu bez osobního kontaktu s kurýrem).
- Přehled o pohybu zásilky: s číslem vaší zásilky a heslem, které jste obojí obdrželi v sms, máte na www.mujbalik.com stále přehled.
Pokusy o doručení
Příjemcem je firma
- Doručení mezi 8:00 a 17:00 hod.
- 1 pokus o doručení (další doručování závisí na požadavku příjemce)
- Po neúspěšném pokusu je zásilka po dobu 5 pracovních dnů uložena na depu. Pokud se příjemce během úložní doby neozve s dalšími pokyny k doručení (emailem, přes www.mujbalik.com nebo telefonicky), je balík vrácen zpět odesílateli.
Příjemcem je soukromá osoba
- Doručení mezi 8:00 a 20:00 hodin
- 3 pokusy o doručení
- Po prvním neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na depu a pokud příjemce nezadá jiné pokyny, za tři dny nastává automaticky další pokus o doručení.
- Po druhém neúspěšném pokusu o doručení, je balík na jeden den uložen na depu a pokud příjemce nezadá jiné pokyny, proběhne další den poslední pokus o doručení.
- Pokud ani třetí pokus o doručení nebude úspěšný, balík se vrací zpět odesílateli.
U všech neúspěšných pokusů o doručení dorazí příjemci avizační e-mail/SMS i informace o neúspěšném doručení. Znamená to tedy, že e-mail/SMS komunikace doprovází balík po celou dobu doručovacího procesu a tím se výrazně zvyšuje šance na bezproblémové doručení.